maandag 28 december 2009

Tennisarm is niet meer

Inmiddels ben ik drie weken verder en heb alle behandelingen van Kees Tempel achter de rug. Elke keer een kwartiertje binnen, enkele oefeningen en veel pijn en ik sta weer buiten. Maar het heeft wel gewerkt!
Is het nu volledig over? Nee, maar wel zo goed als... en volgens Kees is het een kwestie van een paar weken en de pijn is volledig weg.
Anderhalve week geleden heb ik, op aanraden van Kees Tempel, getafeltennist. De dagen erna flink pijn gehad maar daarna trad er, precies zoals Kees voorspeld had, een versneld genezingsproces op.De verbeterde doorbloeding deed z'n werk. Afgelopen woensdag heb ik de laatste behandeling gehad en sinds vandaag voel ik dat het weer de goede kant opgaat. Ik zal de komende maanden m'n oefeningen moeten blijven doen, maar heb er alle vertrouwen in dat ik, drie behandelingen verder en € 120 lichter, van m'n tennisarm afben. Volgens Kees niet alleen tijdelijk maar permanent!

Geen opmerkingen: